Skip to content

IAA Polska bogatsza o serwisy: Wirtualna Polska, Tidal i Grupa Kino Polska

Spis treści

Wirtualna Polska, Tidal i Grupa Kino Polska dołączyły do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska. Dołączą oni do inicjatyw Stowarzyszenia w zakresie media curation.

Grupa Kino Polska to jeden z największych polskich dystrybutorów filmowych, który dołącza do Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska, aby poszerzyć swoje kompetencje w zakresie komunikacji marketingowej. „Działa na rynku od kilku lat, więc to IAA Polska jest idealnym miejscem do rozwijania własnych kompetencji w tym zakresie” – mówi Patrycja Galazka, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu w Grupie Kino Polska. Wirtualna Polska, największy wydawca internetowy w Polsce, dołączyła do IAA Polska. Agnieszka Gajzler, dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu Produktów Medialnych w Wirtualnej Polsce, skomentowała decyzję: wiara w partnerstwo będzie świetnym sposobem na dalszą realizację strategii bycia największym wydawcą internetowym w Polsce i etycznym partnerem biznesowym. Tidal, pierwsza na świecie platforma muzyczno-rozrywkowa, ogłosiła uruchomienie lokalnego zespołu w Polsce. Firma rozszerza swoją obecność w kraju o nowe biuro w Warszawie, które skupi się na tworzeniu partnerstw z markami i artystami. Polska jest szóstym krajem, w którym Tidal jest obecny od ponad dekady. Tidal wyrobił sobie markę dzięki dostarczaniu słuchaczom muzyki w najwyższej dostępnej jakości dźwięku. Lokalny zespół liczy, że jego włączenie do IAA Polska zaowocuje większymi kompetencjami marketingowymi, a także większą świadomością wśród partnerów. Nawojka Chalupińska, Head of Partnerships w Tidal, widzi nowe możliwości dla firmy w Polsce wraz z włączeniem do IAA Poland. Tidal uważa, że istnieje duży potencjał współpracy pomiędzy polskimi firmami i tymi, które są zainteresowane nauką dostosowania swoich modeli biznesowych do środowiska cyfrowego.

Dostęp do najnowszych informacji związanych z Wirtualną Polską jest na Telefon wirtualna polska.

3 komentarze

  1. Adrian
    26 września 2022 @ 12:12

    Ale jest luxus mówię Wam, to, że Wirtualna Polska dołączyła do grona Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy to jest wielki zaszczyt. Mam nadzieję, że zaprocentuje to na rynku reklamy.

  2. Grażyna
    26 września 2022 @ 12:13

    Sądzę, że jest to wyróżnienie, które napawa Wirtualną Polskę wielką dumą i jest nadzieja, że pomoże w rozwoju różnych inicjatyw świata reklamy.

  3. Wiktor
    26 września 2022 @ 12:16

    Uważam, że jest to ważny krok dla Wirtualnej Polski, która dąży do rozszerzenia swojej działalności poza granice Polski i stania się zasadniczym graczem zarówno na poziomie regionalnym, jak i globalnym.

Dodaj komentarz